keskiviikko 1. kesäkuuta 2016

i tried too hard so I hurt my leg

Mä oon ihan hypeissä siitä, että kesäloma ja mikä tärkeintä - kesä - on alkanu. 

Oon istunu puistoissa juomassa jääteetä, käyny heittämässä frisbeegolfia ja päättäny et se vois olla mun tän kesän juttu, juhlistanu mun siskon valmistumista, suunnittelu kaikkea mahollista mut koittanu olla hetkessä niin paljo ku vaa oon pystyny.

Mun siskon juhlat oli eeppiset, juoman, naurun ja tanssin pidot, joissa rikoin aurinkolasini ja hukkasin kihlasormukseni. No. Sain kaikkea muuta tilalle. Niinkuin esim kipeät jalat joraamisesta ja kevyen darran.
 Valot ohjaa mua iltasin oikeeseen suuntaan. Pieneen, söpöön kebab-paikkaan.
 Joku nelkyt prosenttia friba-ajasta meni vaan kiekkojen ettimiseen suosta. Kenen idea oli rakentaa frisbeegolf -kenttä suolle??? Kenen???
Oltiin eilen puistossa juhlimassa Danin 12-vuotissynttäreitä. Onnea koiruli!! Olet upea ja urhea, että olet jaksanut ihmisiä näin pitkään!! Kiitos sinusta!!

Käykää kattomassa ulkona aurinkoa, se ei välttämättä viivy luonamme pitkään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti