maanantai 27. kesäkuuta 2016

you can paint me any color

Kesä on ollu kaikkea mitä toivoin ja odotin. Hyttyset kerkee aina vaa talven aikana unohtaa.

Täytin 21 ja mun puoliso oli järkänny mulle yllätyssynttärit? Kuka tekee sellasta???
Olin otettu, yllättyny ja rakkaitteni ympäröimä, mitä muuta ihminen voi toivoa.

Mun sisko siis vei mut shoppailemaa tässä yhtenä perjantaina ja sit se halus käydä läpi kaikki Lahen kaupat. Sit ku halusin valua kotia kohti nii se saiki _yhtäkkiä_ tosi kivuliaan rakon ja rupes linkkaamaan ja hidasti kotiinpääsyä aikalailla. 

Tää meni muhun ihan täydestä ja kotiin saapuessani mua odotti kaikki mun kaverit ja Lahen pään sisarukset hullun ruokamäärän kanssa olkkarissa. Ullatuuus.

Mun siskon pitäis ryhtyä näyttelijäks!
 Pitsakakku. Itkettää ku mietinkin tätä komeutta ja kauneutta. Kaiken lisäks mulla on pikkasen nälkä ja tää on jotai parasta mitä oon ikinä syöny nii vähemmästäki.
 Ruokaa ja juomaa, hyvää seuraa ja huojuvaa tornia. Voi että. Kumpa kaikki sais joskus yllätyskemuja!
 Kesäinen kaupunki on kylmä, lämmin, värikäs ja harmaa mutta ennenkaikkea kaunis.
 Juhannuksena olin vanhempien ja Santun kanssa saaressa mökkeilemässä.

Välillä sato ja välillä paisto mutta tärkeintä oli kuuden litran astia GT:tä.
 Tiiättekö sen vaiheen illasta ku kaikkia rupee laulattaa?
 Metsässä oli kauheesti hyttysiä ja nyt kutittaa.
 Näitä löyty saaresta ja ne oli kauniita ja villejä ja vapaita kuin metsän lampaat.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti